Zarządzanie zespołem i motywowanie

Pracownik zaangażowany, samodzielny, z inicjatywą i pomysłami. Czy można wpłynąć na to, aby takiego pracownika sobie "odchować"? Ba, jak to zrobić bez podwyżki i samochodu służbowego? Bez awansu?

Liderem nikt się nie rodzi. Niektórzy mają po prostu szczęście uczenia się przez obserwację i naśladowanie liderów. A niektórzy mogą kupić sobie tę okazję:)

 

IDEA SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest podniesienie efektywności zarządzania zespołem. Efektywność rozumiemy jako:

  • możliwość celowego regulowania jakości i ilości wykonywanej pracy
  • optymalny podział czasu na zarządzanie zespołem i inne obowiązki (wobec Klientów, Firmy itp.)
  • uzyskiwanie efektywności przy jak najmniejszych kosztach osobistych osoby zarządzającej

 

Proponujemy, aby ta efektywność bazowała na następujących obszarach:

Planowanie pracy własnej i podwładnych – podstawą planowanie jest nadawanie priorytetów.  Samo nadawanie priorytetów to obszar zarządzania czasem (np. matryca Eisenhowera) . Na szkoleniu organizacja pracy skoncentrujemy się w jaki sposób komunikować priorytety tak, aby praca zespołu koncentrowała się na najważniejszych zadaniach.

Delegowanie, monitorowanie, egzekwowanie – rozumiane jako podział zadań na te, którymi kierownik powinien zająć się sam oraz przyporządkowanie do pozostałych zadań odpowiedniej osoby oraz metody delegowania czynności.

Rozwiązywanie konfliktów – skuteczne rozwiązywanie konfliktem to po pierwsze znajomość procesu konfliktu. Badania psychologiczne wskazują, że im bardziej człowiek zna proces, któremu podlega tym bardziej staje się w nim podmiotem (świadomym) a nie przedmiotem (nieświadomym). Już samo poznanie tych mechanizmów częściowo „znieczula” na mechanizmy eskalujące konflikt. Jako, że jest to szkolenie dedykowane dla przełożonych otrzymają oni dodatkowo techniki rozwiązywania konfliktów na linii pracownik – pracownik.

Prowadzenie zebrań – zebrania w wielu badaniach efektywności organizacji są wskazywane jako kluczowy czynnik wpływający na obniżenie efektywności zespołu. Proponujemy, aby część szkolenia skoncentrowała się na efektywnym prowadzeniu zebrań i spotkań pracowniczych.

Motywowanie pracowników – Uczestnicy dowiedzą się jakie znaczenie w motywowaniu odgrywają potrzeby psychologiczne, nauczą się dopasowywać wzmacnianie pracownika do jego dojrzałości, stosować prezentowane na szkoleniu techniki w pracy, podczas prowadzenia rozmów

Wszystkie powyższe moduły bazują na jednym wspólnym mianowniku – zadaniowego, efektywnego  podejścia do wykonywania obowiązków – zarówno na poziomie osobistym jak również zespołowym. W taki sposób możemy również zdefiniować cel szkolenia.

GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie jest skierowane dla menedżerów, osób zarządzających projektami w organizacjach oraz osób dedykowanych w przyszłości na stanowiska kierownicze.

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Budowanie autorytetu w zespole
  • Rozpoznawanie dojrzałości pracownika na skalach motywacji i kompetencji
  • Planowanie pracy indywidualnie pracownika oraz całego zespołu
  • Komunikowanie priorytetów – dot. współpracy, pracy zespołu, kaskadowanych z poziomu Zarządu
  • Dopasowanie sposobu delegowania do dojrzałości pracownika
  • Wspieranie, podległych pracowników i egzekwowania poleceń
  • Udzielanie informacji zwrotnych dotyczącej uzyskiwanych wyników i efektów pracy
  • Zarządzanie przez cele i zadania
  • Właściwe formułowanie celów, zadań i poleceń
  • Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami
  • Korzystanie z pozafinansowych narzędzi motywowania
  • Prowadzenie efektywnych zebrań pracowniczych

Szkolenie obejmuje 16 godzin zajęć, czyli dwa dni. W ramach szkolenia gwarantujemy wykwalifikowaną kadrę, materiały szkoleniowe oraz serwis kawowy.

Cena szkolenia to teraz tylko 399,00 zł za osobę.

Zapraszamy !!!!