• Zbiornik do AdBlue - jednopłaszczowy - 1500l AB

    Zbiornik jednopłaszczowy do magazynowania i dystrybucji dodatku AdBlue.
    Zbiornik jednopłaszczowy powinien być przechowywany w pomieszczeniach zamkniętych, w których zimą temperatura nie spada poniżej -11,5°C a latem nie rośnie powyżej 30°C.

  • Zbiornik do AdBlue - jednopłaszczowy - 2500l AB

    Zbiornik jednopłaszczowy do magazynowania i dystrybucji dodatku AdBlue.
    Zbiornik jednopłaszczowy powinien być przechowywany w pomieszczeniach zamkniętych, w których zimą temperatura nie spada poniżej -11,5°C a latem nie rośnie powyżej 30°C.

  • Zbiornik do AdBlue - jednopłaszczowy - 5000l AB

    Zbiornik jednopłaszczowy o poj. 5000l do magazynowania i dystrybucji dodatku AdBlue.
    Zbiornik jednopłaszczowy powinien być przechowywany w pomieszczeniach zamkniętych, w których zimą temperatura nie spada poniżej -11,5°C a latem nie rośnie powyżej 30°C.

  • Zbiornik do Adblue - dwupłaszczowy - 1500l AB

    Dwupłaszczowy zbiornik 1500l do magazynowania i dystrybucji dodatku AdBlue.

  • Zbiornik do AdBlue - dwupłaszczowy - 2500l AB

    Dwupłaszczowy zbiornik 2500l do magazynowania i dystrybucji dodatku AdBlue.

  • Zbiornik do AdBlue - dwupłaszczowy - 5000l AB

    Zbiornik dwupłaszczowy do magazynowania i dystrybucji dodatku AdBlue 5000l.

  • Zbiornik do AdBlue - dwupłaszczowy - 5000l AB ADAST

    Zbiornik dwupłaszczowy o pojemności 5000l do dystrybucji (sprzedaży) dodatku AdBlue z legalizowanym panelem dystrybucyjnym firmy ADAST. Z tego zbiornika można w pełni legalnie sprzedawać Adblue, np. na stacji paliw.

  • Dystrybutor do AdBlue - legalizowany

    AdBlue, to farmaceutycznej wręcz czystości roztwór mocznika i wody pozbawionej soli o zawartości mocznika 32,5%. AdBlue zostało specjalnie wynalezione dla stosowanego w branży motoryzacyjnej transformatora katalitycznego SCR. Wtryskując AdBlue do katalitycznego transformatora SCR, dochodzi do natychmiastowej zamiany szkodliwych tlenków azotu ( NOx) w azot (składnik powietrza) w parę wodną. Tylko dzięki AdBlue ta katalityczna reakcja może osąignąć tak optymalne efekty. AdBlue jest zalecany przez wszystkich producentów samochodów ciężarowych.
    Wszyscy najwięksi producenci samochodów ciężarowych wybrali technologię SCR/AdBlue, żeby spełnić normy emisji gazów Euro 4 i Euro 5.